  • Data: 2006-11-23 15:29:18
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Ale poniewaz widzisz, ze za kierownica jedzie debil, ktory stwaza
    > zagrozenie, a ty jestes opanowany, podejmujesz jedyna sluszna decyzje -
    > ubic go dla dobra spoleczenstwa.

    Ale to się nazywa "samosąd" oraz "morderstwo z premedytacją".

    Na prawdę Sędzia Dredd to nie jest ideał policjanta. Podział na policję,
    prokuraturę, sądy oraz zakłady karne został wprowadzony z pewnych
    ważnych powodów - powodów, które powinny być oczywiste dla każdego, kto
    pragnie porządku ale nie za cenę terroru.

    > Ale poniewaz nie udalo sie go zabic gdy jechal na policjanta, gdy go
    > minal nalezalo go tym bardziej zastrzelic, poniewaz moglby spowodowac
    > gorszy wypadek i zabic kogos po drodze. Dlatego nalezy strzelac za
    > uciekajacymi.

    Brednie. I to chore brednie.

    > Ale najpierw musze sie rozpedzic i bede stral sie ciebie przejechac.
    > Mamy deal?

    Och, żaden problem - jak już będziesz trupem nie będziesz mógł zeznawać,
    że w cale nie próbowałeś mnie przejechać...

    > Nie odmiennych. Patologicznych popierdolencow, ze sie tak wyraze, ktorzy
    > za nic maja zycie innych (i dlatego siadaja za kolkiem po wodce)

    ...oraz takich, co strzelają do oddalającego się pojazdu w zamieszkałej
    okolicy.