  • Data: 2006-11-23 16:47:38
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tzn. przyjechali na wezwanie do wariata za kółkiem i przyjechali jednym
    > radiowozem i to bez kolczatki? Urocze...

    No tak. Powinny dwa smiglowce z antyterrorka przyjachac i 4 wozy
    pancerne do otoczenia pirata.

    Policja po to jest, by pilnowac porzadku. Policja po to ma bron, zeby
    jej uzyc.

    > Przypadków zasłabnięcia za kierownicą było całkiem sporo, tylko że w
    > niewielu z nich w okolicy był patrol, a jak był, to przynajmniej
    > policjanci byli na tyle przytomni i myślący, że nie zaczęli strzelać na
    > oślep do "próbującego rozjeżdżać ludzi pijaka".

    No widzisz, jednak potwierdzasz, ze policjanci sa w stanie odroznic
    czlowieka, ktory zaslabl za kolkiem od pirata drogowego. Jesli tak, nic
    nie stoi na przeszkodzie,a by bylo w stanie rozpoznac takze pozostale
    przypadki "wyzszej koniecznosci" a wiec jazde do szpitala itp.

    Jak na razie ostrzelali 2 piratów drogowych. I zero osob, ktore
    zaslably, ktore wiozly dziecko do szpitala...

    > Co innego, jak wyprzedzą i zaczną mi machać lizakiem - wtedy oczywiście
    > się zatrzymam, ale pseudo-policjanci "myślący" wg. promowanych przez
    > ciebie wzorców powinni zacząć strzelać do mnie już w trakcie tego "pościgu".

    No ale nie strzelaja za kazdym razem. Co zonacza, ze jednak strzalaja w
    slusznych, krytycznych syttuacjach. Innymi zlowy znow potwierdzasz, ze
    Policjant, nawet szeregowy, potrafi w miare dobrze rozpoznac sytuacje i
    oddac strzaly w odpowiednim momencie i do odpowiedniej osoby.

    > Naruszenie dyrektywy 3 - złamał prawo przekraczając granice obrony
    > koniecznej oraz prawidłową procedurę zatrzymania

    A jakie przewidujesz procedury zatrzymania popierdolenca pedzacego po
    chodnikach? Polozenie sie krzyzem? Czy modlitwa?

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji