  • Data: 2006-11-23 15:42:40
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > w ktorejs relacji bylo "...ze wjezdzal na chodnik, straszac pieszych..."

    Tzn. przyjechali na wezwanie do wariata za kółkiem i przyjechali jednym
    radiowozem i to bez kolczatki? Urocze...

    > jakie jest prawdopodobienstwo,z e trafisz na strzelajacych do ciebie
    > przebierancow w momencie kiedy nahlany bawisz sie w najlepsze sciganiem
    > pieszych po chodnikach swoja turbo bryką?

    Rany, ale mącisz... Jesteś z biura prasowego PiS-u?

    Pisałeś _ogólnie_ o zatrzymywaniu się na wezwanie policji.

    > I starawsz sie w zwiazku z tym przejecha policjanta? Albo przypadkowych
    > pieszych?

    Uwaga jak wyżej, kłamczuszku.

    > Zdarza sie to czesto :) Przestepcy podczas porwania uwielbija zwracac na
    > siebie uwage ;)

    Nigdy nie słyszałeś o zatrzymywaniu do tzw. rutynowej kontroli
    dokumentów? Mi się zdarzyło kilka razy mieć taką kontrolę. Na szczęście
    nikt poszukiwany nie siedział mi wtedy za plecami z "klamką" zakazując
    zatrzymania się do kontroli.

    > LOL :)
    >
    > Masz jakis link do udokumntowanego jednego takiego przypadku za ostatnie
    > 10 lat? :)

    To, że coś jest mało prawdopodobne nie oznacza, że jest niemożliwe. A
    jeśli coś może źle pójść, to pójdzie żle... prędzej czy później.

    Przypadków zasłabnięcia za kierownicą było całkiem sporo, tylko że w
    niewielu z nich w okolicy był patrol, a jak był, to przynajmniej
    policjanci byli na tyle przytomni i myślący, że nie zaczęli strzelać na
    oślep do "próbującego rozjeżdżać ludzi pijaka".

    > Moze sie zdarzyc, ale wtedy rusza za toba poscig i sie zatrzymujesz...

    Nie, bo jak widzę błyskające za sobą kolorowe światełka, to zakładam, że
    gdzieś się spieszą, więc ustępuję im drogi, a nie się zatrzymuję.

    Co innego, jak wyprzedzą i zaczną mi machać lizakiem - wtedy oczywiście
    się zatrzymam, ale pseudo-policjanci "myślący" wg. promowanych przez
    ciebie wzorców powinni zacząć strzelać do mnie już w trakcie tego "pościgu".

    > Dalczego niedostosowany? Policjant ma za zadanie bronic obywateli.

    1. Serve the public trust.
    2. Protect the innocent.
    3. Uphold the law.

    > Obronil przed pijanym kierowca. Dac mu medal!

    Naruszenie dyrektywy 3 - złamał prawo przekraczając granice obrony
    koniecznej oraz prawidłową procedurę zatrzymania (notabene tutaj pojawia
    się mała niekonsekwencja twórców wiadomego filmu - ostrzelanie
    nieuzbrojonego już próbującego uciec przestępcy byłoby już nielegalne).