  • Data: 2006-11-23 16:40:57
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale to się nazywa "samosąd" oraz "morderstwo z premedytacją".

    To sie nazywa - dzialanie w stresie pod presja czasu.

    > Na prawdę Sędzia Dredd to nie jest ideał policjanta. Podział na policję,
    > prokuraturę, sądy oraz zakłady karne został wprowadzony z pewnych
    > ważnych powodów - powodów, które powinny być oczywiste dla każdego, kto
    > pragnie porządku ale nie za cenę terroru.

    Jakiego terroru? Jak na razie kulke od policjantów nie dostali bogu
    ducha winni niedzielni kierowcy, tylko piraci i pijacy.

    > ...oraz takich, co strzelają do oddalającego się pojazdu w zamieszkałej
    > okolicy.

    Cos. Nikt nie jest doskonaly. Mozna nic nie robic i czekac az koles
    kogos zabije na drodze...

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji