  • Data: 2006-11-22 15:09:19
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yamamoto3 napisał(a):

    > Czlowieku co ty bredzisz ? :-) M$ momentalnie sprawdzi czy plyta glowna
    > twojego kompa w polaczeniu z serialem z naklejki (ktorej nie posiadasz, bo
    > zgubiles) sie zgadza.

    No właśnie - Producent zawsze sobie sprawdzi - problem polega na tym, że
    Policja nie może działać w interesie jakiegoś producenta.

    > Ty chyba nigdy nie miales legalnej windy i nie wiesz jak sie online aktywuje
    > windows a co sie dzieje jak wymienisz dysk i trzeba dzwonic do warszawy po
    > nowy klucz aktywacyjny, taki tymczasowy, bo pozniej ponownie dziala twoj stary
    > numer z naklejki.

    Oj... Kłopot jest wtedy, kiedy numer wersji OEM Compaqa "chce się"
    aktywować a Ty masz takich Compaqów wiele... A infolinia HP nabiera wody
    w usta...

    > Z ta tylko roznica, ze M$ wpisal cie jako klienta wiarygodnego po tym
    > telefonie i nastepna zmiana czegos w komputerze nie spowoduje juz koniecznosci
    > dzwonienia.

    Zrozum, że wreszcie, o czym ja pisze...

    > Nie sciemniaj wiec ze to sprawa pomiędzy toba a producentem tego softu. Bo M$
    > nie bedzie sie domagal niczego jak policjant podczas kontroli wykreci 0 801
    > 308 801, poda klucz milej pani, a ta pani odpowie oryginal czy pirat w dwie
    > sekundy :-) Zareczam ci, ze jak masz oryginal to ci wlos z glowy nie spadnie
    >:-) Jeden telefon i po sprawie :-)

    Z tego wynika, ze Twoim zdaniem Polska Policja pracuje dla Microsoftu? I
    w tym właśnie widzę problem bo to nie Policja jest od tego aby
    weryfikować zgodność postanowień Umów Licencyjnych jakiś producentów
    oprogramowania.

    j.