  • Data: 2006-11-22 14:56:21
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Nov 2006, yamamoto3 wrote:

    > Czlowieku co ty bredzisz ? :-) M$ momentalnie sprawdzi czy plyta glowna
    > twojego kompa w polaczeniu z serialem z naklejki (ktorej nie posiadasz, bo
    > zgubiles) sie zgadza.
    > Ty chyba nigdy nie miales legalnej windy i nie wiesz jak sie online aktywuje
    > windows a co sie dzieje jak wymienisz dysk i trzeba dzwonic do warszawy po
    > nowy klucz aktywacyjny, taki tymczasowy, bo pozniej ponownie dziala twoj stary
    > numer z naklejki.

    wKwestiiFormalnej: moje doświadczenia zgadzają się z nieco inną procedurą
    opisywaną gdzieś na grupach - mianowicie aktywacja z większym odstępem
    czasowym nie powoduje konieczności "dzwonienia". Doświadczenie dotyczy
    wymian *tylko* dysków (nie płyty, proca itp).
    Reszta idei oczywiście się zgadza - i serwer aktywujący jakąś
    "sumę kontrolną" konfiguracji przechowuje. Jak ten serial jest użyty
    do kilku konfiguracji w krótkim odstępie to pewnie się buntuje :)

    pzdr, Gotfryd