  • Data: 2006-11-22 17:09:29
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Jacek23 wrote:
    > Ech, przez jakiś czas miałem jakąś nadzieję, że policja będzie już sie
    > tylko poprawiać, a tu gucio - znowu jakiś kretynek w mundurze postanowił
    > się doraźnie zemścić i zaczął słać na oślep kule za człowiekiem, który
    > rzekomo usiłował go przejechać (biedni ci policjanci... ciągle ich ktoś
    > usiłuje rozjechać...). Człowiek owszem - był pijany. Ale nawet jeśli
    > faktycznie próbował przejechać, to znowu mamy ten sam temat, to przy
    > motocykliście - przed przejechaniem zastrzelenie nic nie zmieni (lepiej
> [...]

    Jak na moj gust to dobrze ze strzelał. Psim obowiązkiem kierujacego
    jest zatrzymac sie na wezwanie Policjanta. Kazdy kto tego nie zrobi
    powinien liczyc sie z mozliwoscia uzycia broni palnej w celu jego
    zatrzymania, bez wzgledu na to czy pijany czy trzezwy. O tym powinno
    sie juz mowic na kursach na prawo jazdy !!