  • Data: 2006-11-22 15:59:31
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Nov 2006, Krzysztof Stachlewski wrote:

    > Jasne, rewelacja. Pan policjant dzowni do M$.
    > Podaj podstawę prawną takiej chorej procedury.

    Kiedyś Robert Tomasik zapodał: podobnoż policja ma "listę" firm które
    oświadczyły że "podejmą kroki" jeśli policja namierzy przestępstwo
    (bo przecież obowiązku nie ma a trudno żeby nadaremno się szarpali).
    Pamiętam że 1. link na pytanie "gdzie to podać" był niezbyt na temat,
    bo dotyczył ochrony praw wlasności przemysłowej a nie PA :), ale
    zdaje się coś jeszcze było (powinno być w archiwum).

    > Potem dzwoni do 50 innych firm, których programy masz, tak? :->

    Jakby co: nie krzycz po mnie. Spisuję wg cache, "z głowy czyli
    z niczego", to co było na grupie. Nie rozważam sensu, aktualnej
    praworządności ani mojego przekonania czy tak ma być.
    Odmawianie "na gębę" wszczynania postępowania w drobnych sprawach
    też nie jest zgodne z przepisami, a jak widać z opisow nie
    takie rzadkie.
    Znaczy nie o "podstawę prawną" tu chodzi i nie w tę stronę.
    Znaczy nie o NAKAZ takiego postępowania, a o ZAKAZ postępowania
    przeciwnego jak rozumiem (i jakby taka *dostępna dla wszystkich
    i honorowana powszechnie lista zgłoszeń* istniała - nie wiem
    bo nie sprawdzałem - trudno się przyczepić).
    Zauważ: czy by Cię dziwiło, jakby policja dzwoniła do 50
    byłych posiadaczy rowerów (skradzionych) z pytaniem czy któryś
    miał rysę na obręczy, jakby w podejrzanym miejscu znaleźli
    podejrzany rower?

    > Weź się lecz człowieku.

    Idzie o *teorię* prawa, czy o *praktyczne* postepowanie policji?

    pzdr, Gotfryd