  • Data: 2006-11-22 15:17:42
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maluch napisał(a):

    > W/g interpretacji licencji legalności Windowsa przez Microsoft musimy
    > posiadać dwa dowody z bodajże z pięciu dostępnych. Jeżeli nie masz
    > certyfikatu /nalepki/ to powinieneś mieć np. ksiązkę, oryginalny nośnik itp

    WG PRODUCENTA. Bo tak się z nim umówiłeś akceptująć Umowę Licencyjną.
    Problem polega jednak na tym, że Polska Policja nie jest od oceny
    przestrzegania jej zapisów. Jedna możliwość jaką ja widze jest taka, że
    prawny przedstawiciel MS-a, czyli firma BSA, zwraca się do Policji i
    zgłasza jej, że sądzi, że XYZ narusza jej prawa autorskie i prosi o
    zabezpieczenie dowodów co skutkuje tym (jeżeli Policja uzna to za
    właściwe), że w obecności policji ktoś z BSA (jako prawny przedstawiciel
    MS-a) zjawia się u XYZ i kontroluje czy faktycznie tak jest. I taka
    kontrola ogranicza się jedynie do produktów MS-a.

    j.