  • Data: 2006-11-22 16:33:31
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: "yamamoto3" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San <h...@g...pl> napisał(a):

    > No dobrze, ale jak ja np. robie z wlasnych plyt ripy do mp3 jakims
    > programem o defaultowych nastawiniach, to hash tekiego pliku bedzie
    > identyczny z hashem innego pliku, ktory ktos zrobil tez ze swojej plyty
    > tym samym propgramem. Miliony takich samych hashy...

    Nie bedzie, bo CD audio nie maja praktycznie korekcji bledow i kazdy odczyt
    tej samej plyty sie rozni - to jest tak zwany jitter :-) Stad miedzy innymi
    plyty audio skopiowane z oryginalu 1:1 nie brzmia tak samo dobrze :-) Stad w
    programach tych do robienia bacupow audio CD zaleca sie predkosc odczytu 1x i
    jest tam kupa ustawien miedzy innymi tego jittera :-)
    MP3 jest kompresja stratna i najmniejsza zmiana na wejsciu powoduje
    nieobliczalne zmiany na wyjsciu :-)
    Nie mowiac juz o zripowaniu drugiej plyty z tego samegi miotu, a juz zupelnie
    z innej serii :-)

    Ta teoria jest do obalenia natychmiast :-)