  • Data: 2006-11-22 14:41:57
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Nov 2006, yamamoto3 wrote:

    > I to jest swieta prawda! Zareczam wam wszystkim, ze jak macie w domu legalnego
    > windowsa to oryginalna plytke bedziecie chronic przez porysowaniem czy
    > polamaniem jak nic innego co posiadacie :-)

    No bez przesady :)
    Przecież po to mam kopię zapasową (legalnie, prawda?).
    Znaczy masz rację - z wyjątkiem słowa "przed porysowaniem".
    Bo oryginalne płyty będę trzymał, choćby wskutek jakiegoś wypadku
    uległy połamaniu.
    Tylko tego dotyczy moja uwaga :)

    > Sam wiem po sobie :-) Naklejki mi bylo zal
    > odklejac z folijki to prawda i jest dalej tam gdzie byla ale nie sadze, ze
    > komus by do glowy wpadlo sie o to czepiac kiedykolwiek :-)

    O :) (skądś to znam :))

    > Jak sie ktos tlumaczy, ze wywalil oryginalny nosnik po zainstalowaniu to
    > trzeba go zapudlowac ty bardziej - za glupie tlumaczenie :-)

    Acz taka możliwość że płytka "wsiąknie" jest - cienkie toto jakieś...
    Niemniej przyznam że "manie fkatury" IMO jest uzasadnione - właśnie
    z tego powodu, że papiery leżą w innym pudle :)

    pzdr, Gotfryd