  • Data: 2006-11-22 14:41:41
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: "yamamoto3" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale sam mowisz /czasami/ co oznacza, ze w 9 na 10 przypadkow uratujesz tylek
    :-) M$ powie jednoznacznie czy plyta glowna i windows z danym numerem byly
    czysto uaktywniane razem. Skoro aktywacja przebiegla poprawnie to na pewno
    kopia systemu operacyjnego kwestionowana przez Pana Policjanta byla
    instalowana na tym komputerze, bo M$ ma to w bazie o 1 klik myszka.
    Jesli nie moga odpowiedziec jednoznacznie, a nie masz dowodow w postaci chocby
    naklejki czy tylko nosnika czy tylko faktury/paragonu to komputer pojdzie do
    bieglego - a o tym juz sobie poczytalismy :-)