  • Data: 2006-11-22 14:26:21
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: "yamamoto3" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> napisał(a):

    > Jasne, rewelacja. Pan policjant dzowni do M$.
    > Podaj podstawę prawną takiej chorej procedury.
    > Potem dzwoni do 50 innych firm, których programy masz, tak? :->
    > Weź się lecz człowieku.

    No wlasnie, nie zrobi tego, lecze się :-)
    Np. Przyjdzie dzielnicowy poinformowac cie ze w okolicy grasuje szajka
    wlamywaczy - chodza czasem jak sa wielokrotne wlamania. Pytanie brzmi czy
    tylko po to chodza, a nie na przeszpiegi :-) Ty tak nie ufaj tym usmieszkom co
    inicjator topiku opisal. Jak widac po lustracji politykow to nawet najwieksi
    opozycjonisci byli donosicielami, a przeciez policjant tylko wykryl
    przestepstwo, nie doniosl - on jest w pracy z twoich podatkow :-)
    Widzi komputer wiec zartuje sobie o programach, teraz jeszcze zartuje. Nie
    widzi naklejki wiec pisze notatke i za kilka dni/tygodni masz ponowna wizyte
    ale juz innych Panow, ktorzy bardziej stanowczo cie wypytuja o jej brak.
    Poniewaz mozna zalozyc, ze 100% mlodych ludzi i 90% doroslych cos ma
    nielegalnego w komputere to ryzyko spudlowania jest niewielkie :-)
    Nawet jak masz prawie wszystko legalne - mowie celowo prawie, bo zawsze cos
    sie znajdzie - to straciles komputer i masz sprawe :-)

    Tak wiec jak taka sytuacja ma miejsce, ze przy okazji jakiejs dupereli, masz
    wizyte to mow, ze komputer popsuty, a to co widzi to sama obudowa, albo ze sie
    spalil zasilacz i zepsul wszystkie podzespoly i nie wdawaj sie w dyskusje :-)
    Nie badz naiwny, oni pisza raport z kazdej wizyty u podopiecznego :-) I bys
    sie zdziwil jaki dokladny, co masz w domu jakie meble czy jakie sprzety itp...