  • Date: Fri, 11 May 2012 23:17:08 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprawne pozbawienie wolnosci

    W dniu 11.05.2012 22:47, KRZYZAK pisze:

    > No i co z tego?

    To z tego, że mamy demokrację i to nie przejdzie - opór byłby znacznie
    większy, niż ta dziamgocząca dziś wokół sejmu garstka.

    > Lepszy wrzask, niz rozpierducha po upadku obecnego systemu.
    > Wtedy nie bedzie nawet na minimum socjalne.

    Ty właśnie proponujesz rozpierduchę.

    > Emerytura to nie wynagrodzenie za pracowitosc.

    Och?

    > Dlatego, ze nie ma innego wyjscia. Rozmawiamy o realiach czy o utopijnej
    > sprawiedliwosci?

    Ja piszę o realiach. Ty o utopii śmierdzącej mi na milę oszołomstwem
    godnym JKM.

    > Podwyzka VAT.

    VAT na 50%? Przepisy unijne nie pozwalają.

    > A to samo co z innymi bezrobotnymi. Urzednicy sa z innej gliny ulepieni?

    Kłopot jest z już istniejącymi bezrobotnymi. Ty chcesz dorzucić nowych i
    zlikwidować "firmę", która bezrobotnymi się zajmuje.

    > Moj pomysl ma sens teraz

    Tylko w twoich urojeniach.

    > i im wczesniej tym lepiej.

    Za późno. O jakieś 50 lat.

    > Przypominam, ze mowimy o rozwiazaniach realnych
    > i skutecznych,

    Ty na pewno nie piszesz ani o realnych, ani o skutecznych.

    > a nie odkladaniu problemu na potem.

    To nie tyle odkładanie problemu na potem, tylko stopniowe jego
    rozwiązywanie. Ma pewne szanse się udać, jeśli populistyczne oszołomstwo
    nie zdobędzie zbyt dużej przewagi.

    > I ten bagaz wyczaruje pieniadze?

    Na prawdę nie zrozumiałeś?? Wow...

    Ten bagaż "wysysa" pieniądze.

    > Gowno zalatwia. Przesuwa krach o kilka lat.

    Myślisz, że to ostatnie przesunięcie wieku emerytalnego?