  • 1. Data: 2012-05-11 14:56:52
    Temat: bezprawne pozbawienie wolnosci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027459,title,Solidarnos
    c-zablokowala-sejm-jestem-w-stanie-poniesc-taka-cene
    ,wid,14478643,wiadomosc.html

    Czy to czasem nie podpada?

  • 2. Data: 2012-05-11 15:04:26
    Temat: Re: bezprawne pozbawienie wolnosci
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    wiadomości news:4fad0c92$1@news.home.net.pl...
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027459,title,Solidarnos
    c-zablokowala-sejm-jestem-w-stanie-poniesc-taka-cene
    ,wid,14478643,wiadomosc.html

    > Czy to czasem nie podpada?

    Raczej zatrzymanie obywatelskie :)

    M.

  • 3. Data: 2012-05-11 15:08:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2012 15:04, MarlonB pisze:

    > w wiadomości news:4fad0c92$1@news.home.net.pl...
    c-zablokowala-sejm-jestem-w-stanie-poniesc-taka-cene
    ,wid,14478643,wiadomosc.html

    > Raczej zatrzymanie obywatelskie :)

    Od kiedy uchwalanie ustaw jest wg. ciebie przestępstwem?

  • 4. Data: 2012-05-11 16:58:14
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 15:08:52 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Od kiedy uchwalanie ustaw jest wg. ciebie przestępstwem?

    A jak bys nazwal nowelizacje ustawy majaca na celu wyciagniecie z kicia
    pewnego biznesmena?
    I czy czasem banda na Wiejskiej nie jest zobowiazana do reprezentowania
    woli Polakow?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 5. Data: 2012-05-11 17:05:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:
    > I czy czasem banda na Wiejskiej nie jest zobowiazana do reprezentowania
    > woli Polakow?

    skoro zaglosowali jak zaglosowali to najwyrazniej taka byla wola ludu
    pracujacego miast i wsi.
    wszak przeciez oni przez narod wybrani i sa jego glosem.

  • 6. Data: 2012-05-11 17:25:49
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 10:05:12 -0500, witek napisał(a):

    > skoro zaglosowali jak zaglosowali to najwyrazniej taka byla wola ludu
    > pracujacego miast i wsi.

    Doprawdy? Kontaktowali sie z ludem telepatycznie, czy w inny sposob?
    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 7. Data: 2012-05-11 17:35:43
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-05-11 17:25, KRZYZAK pisze:

    > Doprawdy? Kontaktowali sie z ludem telepatycznie, czy w inny sposob?

    Dokładnie w ten sam sposób co ich przeciwnicy.

    --
    spp

  • 8. Data: 2012-05-11 18:47:13
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 17:35:43 +0200, spp napisał(a):

    > Dokładnie w ten sam sposób co ich przeciwnicy.

    Chyba w Twoim Matrixie. Ja jakos nie widzialem marszow poparcia dla
    "reformy".

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 9. Data: 2012-05-11 18:53:56
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-05-11 18:47, KRZYZAK pisze:

    > Chyba w Twoim Matrixie. Ja jakos nie widzialem marszow poparcia dla
    > "reformy".

    Co absolutnie nie przeczy tezie że są wyborcy którzy ją popierają, tyle
    że są mniej hałaśliwi.

    --
    spp

  • 10. Data: 2012-05-11 18:53:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2012 18:47, KRZYZAK pisze:

    > Chyba w Twoim Matrixie. Ja jakos nie widzialem marszow poparcia dla
    > "reformy".

    Bo ci, co nie są przeciwko (1) nie tyle są za, ile widzą to jako smutną
    konieczność, a poza tym (2) mają co robić i nie bawią ich żałosne
    rozróby na mieście.