eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoawaria komputera i warunki gwarancji › Re: awaria komputera i warunki gwarancji
  • Data: 2007-07-19 08:04:56
    Temat: Re: awaria komputera i warunki gwarancji
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Przemek" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:f7n4dp$pd8$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Juz 3 raz w ciagu 6 miesiecy ulegl awarii moj komputer. Jest to sprzet
    > markowy, duzego, znanego koncernu:) W warunkach gwarancji znalazlem taki
    > zapis:
    >
    > Gwarant zobowiazuie sie do bezplatnego usuniecia ujawnionych w okresie
    > gwarancyjnym wad
    > materialu i wykonania tej uslugi zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszej
    > Karcie Gwarancyjnej
    > poprzez naprawe Iub wymiane urzadzenia na urzadzenie wolne od wad , ale
    > uzywane (regenerowane),
    > ktorego stan fizyczny nie bedzie gorszy od stanu urzadzenia bedacego
    > wlasnoscia konsumenta.
    > O sposobie usuniecia wady decyduje Gwarant. W przypadku nie wyrazenia
    > zgody przez konsumenta
    > na realizacie uslugi gwarancyjnej w powyzszy sposob, Gwarant dokona na
    > rzecz konsumenta zwrotu
    > kwoty odpowiadajacej cenie zakupu urzadzenia za zwrotem tego urzadzenia.
    >
    > Interesuje mnie znaczenie ostatniego zdania. Jesli sie okaze ze do wymiany
    > jest plyta glowna, a ja sie nie zgodze na taka naprawe to otrzymam zwrot
    > kwoty jaka zaplacilem za komputer jesli oddam im ten komputer - czy dobrze
    > rozumuje?
    >
    >
    >
    > Dziekuje i pozdrawiam,
    >
    > Przemek
    >
    >
    >

    witam!

    bardzo dobrze rozumujesz, zresztą nie jestes jedyny - ja też tak ten zapis
    literalnie rozumiem - otrzymasz kwotę ktora za ten sprzet zapłaciłes - nie
    daj się nabrać na jakies inne kwoty mniejsze od tej która uisciles za kompa;
    w razie W, zawsze masz możliwość wezwania ich do zapłaty kwoty zapłaconej a
    w najgorszym do wystąpienia do sądu;
    jeżeli nabyłes sprzet jako konsument, zasadniczo to oni winni ci najpierw
    zwrócić kasę, a ty mozesz zatrzymac sprzet dopóki nie wykonają należycie
    swego zobowiązania; praktyka jednak jest taka, że najpierw ty zwracasz im
    sprzet a oni ci przelewają kasę; ja raz tak miałem z drukarką ten sam
    problem, ale to z 7 lat temu z jedną z najwiekszych firm - zwrócili mi kase
    po roku od zakupu i to w kwocie przeze mnie wtedy wydatkowanej, mimo że
    wartosc drukarki po tym roku spadla o 100,00zł;

    pzdr
    krzysiek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1