eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoawaria komputera i warunki gwarancjiRe: awaria komputera i warunki gwarancji
  • Data: 2007-07-19 15:54:09
    Temat: Re: awaria komputera i warunki gwarancji
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 19.07.2007, o godzinie 12.59.41, na pl.soc.prawo, Krzysiek napisał(a):

    >>>> jeżeli nabyłes sprzet jako konsument, zasadniczo to oni winni ci
    >>>> najpierw
    >>> A jesli nabylem go na firme? Prowadze jednoosobowa dzialalnosc
    >>> gospodarcza
    >> To ustawa, którą zacytowałem Cię nie obowiązuje. Liczy sie tylko gwarancja
    >> (sprawdź czy nie ma tam czegoś o kupnie na firmę).
    >> IMO zwracasz im sprzęt i dostajesz kasę (ale jednak bym się wywiedział jak
    >> oni to rozumieją, aby przygotować schemat działania :) ).
    > ja uważam, że jeżeli jest napisane w karcie gwarancyjnej tak dosłownie, jak
    > to podał Przemek, to nie ma znaczenia to, jak oni to teraz rozumują -
    > będzie, gdy dojdzie do ewentualnego sporu w sądzie;

    Znaczenia nie ma dla ostatecznego rozstrzygnięcia, ale znaczenie by miało
    dla mnie. Wiedziałbym przynajmniej co myśli "przeciwnik" (w cudzysłowie, bo
    sprzedający nie powinien być przeciwnikiem), a to sporo. Gdzie nacisnąć,
    czym uargumentować... w ostateczności postraszyć sądem.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*
    /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
    - Schutzbach

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.07.07 21:35 MAc

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1