eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoallegro/problem › Re: allegro/problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfee
    d.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "K.M." <D...@O...PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro/problem
    Date: Mon, 31 Aug 2009 14:57:59 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <h7gi00$qk8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h7er1a$7rd$1@inews.gazeta.pl> <h7fvq2$qto$1@inews.gazeta.pl>
    <h7fvd1$ajf$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: abxj239.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1251724096 27272 83.9.3.239 (31 Aug 2009 13:08:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Aug 2009 13:08:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <h7fvd1$ajf$1@news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:604868
    [ ukryj nagłówki ]

    ONYX pisze:
    >
    > Użytkownik "Korsarz" <2...@7...eu> napisał w wiadomości
    > news:h7fvq2$qto$1@inews.gazeta.pl...
    >>> Witam,
    >>> nie wiem czy odpwiednia grupa ale szukam pomocnych informacji od
    >>> prawnej strony.Sprawa wygląda tak:
    >>
    >> Ja mam natomiast przeciwny problem. Szukalem pewnej rzeczy od dawna i
    >> myslalem ze ja znalazlem, od razu "Kupilem Teraz" 5 sztuk z przedplata
    >> na konto (w sumie wyszlo z wysylka 37zl). Byl to weekend, w niedziele
    >> od razu skapowalem sie ze to nie ten model, szybko zawiadomilem
    >> sprzedawce o tym proszac o zwrot pieniedzy i anulowanie aukcji lub
    >> alternatywnie zeby sprzedal ten model ktory faktycznie potrzebuje
    >> jesli go ma. Minal juz tydzien, kasy nie mam, towaru nie mam, gosc nic
    >> nie odpowiada na maile. Co zrobic? Dac mu negatywa? Czekac jeszcze
    >> tydzien? Pisac do allegro? Olac?
    >
    > To ja się może podłącze, aby nie tworzyć nowego wątku.
    >
    > Kupiłem na allegro w drodze licytacji telewizor z oryginalną półką pod
    > niego. Licytowałem dość wysoko bo odbiór osobisty był możliwy i to w
    > moim mieście. Po wylicytowaniu okazało się, że sprzedawca jest z miasta
    > oddalonego o ok. 50 km, no nic zarzyczyłem sobie dostawy. Telewizor
    > przyszedł i patrzę nie ma półki, nie ma pilota. Na aukcji nie było
    > wprawdzie napisane że jest pilot, ale nie było też że go nie ma, wydało
    > mi się to oczywiste. Bez pilota nie ma praktycznie możliwości obsługi
    > TV, zamiennik praktycznie nie do dostania.Napisałem do gościa i on
    > odpisał że zapomniał i że wyśle, a półka się stłukła i że naprawi i
    > wyśle. Od ponad tygodnia ani pilota, ani półki. Co robić ?
    >
    > --
    > -------------
    > ONYX
    > -------------

    odesłać tv i żądać zwrotu pieniędzy. Aukcja była na zestaw tv + półka a
    nie samo tv albo z półką sklejoną itp. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1