eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoallegro/problem › Re: allegro/problem
  • Data: 2009-08-31 12:57:59
    Temat: Re: allegro/problem
    Od: "K.M." <D...@O...PL> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ONYX pisze:
    >
    > Użytkownik "Korsarz" <2...@7...eu> napisał w wiadomości
    > news:h7fvq2$qto$1@inews.gazeta.pl...
    >>> Witam,
    >>> nie wiem czy odpwiednia grupa ale szukam pomocnych informacji od
    >>> prawnej strony.Sprawa wygląda tak:
    >>
    >> Ja mam natomiast przeciwny problem. Szukalem pewnej rzeczy od dawna i
    >> myslalem ze ja znalazlem, od razu "Kupilem Teraz" 5 sztuk z przedplata
    >> na konto (w sumie wyszlo z wysylka 37zl). Byl to weekend, w niedziele
    >> od razu skapowalem sie ze to nie ten model, szybko zawiadomilem
    >> sprzedawce o tym proszac o zwrot pieniedzy i anulowanie aukcji lub
    >> alternatywnie zeby sprzedal ten model ktory faktycznie potrzebuje
    >> jesli go ma. Minal juz tydzien, kasy nie mam, towaru nie mam, gosc nic
    >> nie odpowiada na maile. Co zrobic? Dac mu negatywa? Czekac jeszcze
    >> tydzien? Pisac do allegro? Olac?
    >
    > To ja się może podłącze, aby nie tworzyć nowego wątku.
    >
    > Kupiłem na allegro w drodze licytacji telewizor z oryginalną półką pod
    > niego. Licytowałem dość wysoko bo odbiór osobisty był możliwy i to w
    > moim mieście. Po wylicytowaniu okazało się, że sprzedawca jest z miasta
    > oddalonego o ok. 50 km, no nic zarzyczyłem sobie dostawy. Telewizor
    > przyszedł i patrzę nie ma półki, nie ma pilota. Na aukcji nie było
    > wprawdzie napisane że jest pilot, ale nie było też że go nie ma, wydało
    > mi się to oczywiste. Bez pilota nie ma praktycznie możliwości obsługi
    > TV, zamiennik praktycznie nie do dostania.Napisałem do gościa i on
    > odpisał że zapomniał i że wyśle, a półka się stłukła i że naprawi i
    > wyśle. Od ponad tygodnia ani pilota, ani półki. Co robić ?
    >
    > --
    > -------------
    > ONYX
    > -------------

    odesłać tv i żądać zwrotu pieniędzy. Aukcja była na zestaw tv + półka a
    nie samo tv albo z półką sklejoną itp. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1