eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoallegro/problem › Re: allegro/problem
  • Data: 2009-08-31 17:57:39
    Temat: Re: allegro/problem
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Órzytkownik "Korsarz" napisał:
    > Mam prawo kupiony w internecie towar zwrocic do 10 dni, ale jak zwrocic
    > cos co nawet nie dostalem? Rozumiem jeszcze zebym namieszal wielce, drogi
    > towar jedna sztuka, tragedia w rodzinie, zamieszanie w sklepie. Ale nie,
    > nie wyrzadzilem nikomu szkod, chodzilo o glupie zarowki do samochodu,
    > kwota tez smieszna. Spokojnie mozna sie dogadac ze sprzedawca, ale ten w
    > ogole nie odpowiada wiec co mi pozostaje, pewnie dostanie negatywa...

    dla pewności ponów kontakt (ale wyłacznie za pomocą allegro a nie na
    prywatnego meila) poczekaj jeszcze tydzień, jak nie dojdzie to zgłoś na
    allegro ze zapłaciłeś a towar nie dotarł i dopiero negatywa:O)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1