  • Data: 2009-08-31 18:35:03
    Temat: Re: allegro/problem
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > dla pewności ponów kontakt (ale wyłacznie za pomocą allegro a nie na
    > prywatnego meila) poczekaj jeszcze tydzień, jak nie dojdzie to zgłoś na
    > allegro ze zapłaciłeś a towar nie dotarł i dopiero negatywa:O)

    Specjalnie pisze tylko przez allegro zeby bylo to gdzies tam u nich w
    archiwum. No ale, przez allegro rowniez pisalem ze sie pomylilem i nie chce
    towaru, i ze prosze o zwrot pieniedzy. Jak mowilem, nie chce z nikim wojny
    prowadzic na jakies negatywy, fakt pomylilem sie, zle przeczytalem
    oznaczenie typu zarowki, ale jak goscie nie odpowiadaja na nic to co mam
    zrobic. :/ Poczekam jeszcze tydzien, moze sie ktos tam obudzi a jak nie to
    pisze do allegro.