eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoallegro/problem › Re: allegro/problem
  • Data: 2009-08-31 08:57:13
    Temat: Re: allegro/problem
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Negatyw nalezy sie Tobie. Skoro "Kup Teraz" to nie moze anulowac aukcji. A
    > sprzedaz innego modelu niz w tresci aukcji to tylko jego dobra wola i
    > prawde mowiac nie powinien tego robic. Ja w takich sytuacjach pierwsze co
    > proponuje, to zwrot prowizji (z moich pieniedzy).

    Mam prawo kupiony w internecie towar zwrocic do 10 dni, ale jak zwrocic cos
    co nawet nie dostalem? Rozumiem jeszcze zebym namieszal wielce, drogi towar
    jedna sztuka, tragedia w rodzinie, zamieszanie w sklepie. Ale nie, nie
    wyrzadzilem nikomu szkod, chodzilo o glupie zarowki do samochodu, kwota tez
    smieszna. Spokojnie mozna sie dogadac ze sprzedawca, ale ten w ogole nie
    odpowiada wiec co mi pozostaje, pewnie dostanie negatywa...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1