    From: " " <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty - czu dopbrze myślę ?
    Date: Thu, 4 Sep 2008 08:35:54 +0000 (UTC)

    krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ejże,ojciec 300, matka 300, a opieka, przygotowywanie żarełka,
    > wywiadówki, pranie, leczenie dziecka to wszystko za darmo jest?

    Idąc takim tokiem rozumowania - a dojazd tatusia do pracy, poświęcanie czasu i
    praca w nadgodzinach - to pikuś?
    Przecież tak tatuś jak i mamusia zdawali sobie sprawę chyba z obowiązków
    wychowawczych i "wliczali" je przed dupczeniem - prawda?
    Może teraz jeszcze za "wyjście do sklepu" mamuśka wystawi rachunek tatusiowi?

    Ale ci miecie krys.....

    > ale jesli
    >
    > A co ma wspólnego przyznanie opieki nad dzieckiem z tym, kto jest winny
    > rozpadowi małżeństwa? To ma być jakaś kara albo rekompensata?

    Przecież szerszeń napisał wyrażnie że częstokroć nawet pomimo winy rozpadu
    rodziny leżącego po stronie mamuśki, ojciec gdyby wnioskował o opiekę nad
    dzieckiem - to w większości przypadku i tak taka mamuśka dostanie opiekę a
    tatuś - alimenty.