  • Data: 2008-09-04 09:33:02
    Temat: Re: alimenty - czu dopbrze myślę ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g9o9jt$nk7$1@inews.gazeta.pl...

    > A kto mówi, że jej źle, ja się upominam o równe traktowanie.

    nie wiem o co sie upominasz, ale napewno nie o rowne traktowanie, bo jakosc
    nie widzisz nic zlego w tym ze to matka z definicji otrzymuje opieke nad
    dzieckiem i to ojciec jak chce musi o nia walczyc, o opieke ;)

    > BTW, mała część ojców w ogóle występuje o opiekę. To mam wrażenie, że
    > jeszcze mniejsza zamieniłaby się.

    malo wystepuje bo wiedza ze sa z gory na przegranej pozycji, ewentualnie nie
    stac ich na batalie sadowe, ewentualnie nie chca w ta "wojne" wciagac
    dziecka, dla ktorego wystarczajacym stresem byl sam rozwod,
    matki za to dosc czesto nie maja tych skrupulow i wciagaja dzieciaki w
    przepychanki pomiedzy rodzicami