  • Data: 2004-05-26 08:21:38
    Temat: Re: akademik - zostawianie dowodu osobistego?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "St@n" <r...@p...onet.pl> napisał:

    >Czy muszę zostawiać dowód osobisty u portierki w akademiku?
    Nie musisz, choć możesz (prawo nie zabrania zostawiania).

    >Wydaje mi się że powinna wystarczyć jej informacja do kogo idę i numer
    >pokoju.
    Powinienes okazac jej dokument tożsamości i umożliwić zapisanie swoich
    danych personalnych do księgi odwiedzin.

    >Czy jest jakiś paragraf mówiący o kontrolowaniu dokumentów w takich
    >sytuacjah?
    To NIE jest kontrolowanie dokumentów. Podobnie jak wynajmujesz pokój
    w hotelu musisz okazać dokument w celu zameldowania, a mnie kontroli.

    Artur Golański