  • Data: 2004-05-26 11:34:01
    Temat: Re: akademik - zostawianie dowodu osobistego?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "St@n" <r...@p...onet.pl> napisał:

    >czyli wystarczy imię nazwisko, adres napisany z pamięci -legitymacji
    >już nie mam bo edukację zakończyem, a dowodu i paszportu nie noszę bo
    >nie mam takiej potrzeby.
    Wszystko zależy od portiera - jesli ci uwierzy na słowo, to cię wpuści
    (wreszcie to na nim ciążą pewne obowiązki, za które pobiera
    wynagrodzenie).
    A brak dokumentu jest twoim problemem-najwyżej obejrzysz akademik z
    zewnątrz ;-)

    > ale zostawianie swoich danych podczas wizyty u znajomego
    >wynajmującego pokój w tymże hotelu? Chyba nie.
    W szanującym się holelu raczej nie wejdziesz na górę.

    >Wejście na teren zakładu pracy - okazanie dokumentu na portierni
    >jestem w stanie rozumieć, ale przedstawianie mojego dowodo o.
    >zadufanej babulce w akademiku nie bardzo.
    Dziwne rozumowanie ! A czym się różni portier z zakładzie pracy od
    portierki w akademiku ? Tym, że z dużym prawdopodonieństwem jest to
    różnica płci i to jest powód ?

    Artur Golański