eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
  • Data: 2005-07-13 23:41:55
    Temat: Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Yawn wrote:
    > Witam serdecznie.
    > Kupilam na firme notebook, ktory okazal sie wadliwy. Ta sama usterka byla
    > naprawiana (na gwarancji, oczywiscie) dwukrotnie. Autoryzowany serwis nigdy
    > nie kwestionowal istnienia usterki - po prostu dwukrotnie wymienil plyte
    > glowna i dodatkowo raz obudowe. Nic to nie dalo. Usterka zdaje sie byc
    > wynikiem wadliwej konstrukcji tej serii notebookow.

    A może konkretnie na czym polega ta usterka?

    Bo jak się trafi 'zielony' użytkownik w połączeniu z niekompetentnym
    serwisem, to mogą się zdarzać różne 'awarie' oraz ich 'naprawy' na
    poziomie czarów szamana (a wachlowanie się płytami - i jeszcze obudową -
    na to właśnie wygląda).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1