eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
  • Data: 2005-07-14 18:42:27
    Temat: Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
    Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tiger" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:42d6a9ad$0$5125$f69f905@mamut2.aster.pl...
    >> Dziekuje Wszystkim za pomoc.
    >> Usterka polega na tym, że pracując w sieci bezprzewodowej, notebook się
    >> restartuje kilka razy dziennie. Problem wystepuje bez wzgledu na wersje
    >> sterownika WiFi i znika, gdy uzywam zewnetrznej karty WiFi. Dodatkowo, w
    >> tej samej sieci pracuje notebook innej firmy - i nie restartuje sie
    >> wcale.
    >> Yawn
    >
    > Juz co nieco pisalem. Dzis doszla do mnie informacja, ktora moze Ci pomoc.
    > Wylacz w BIOSie funkcje "wake up on LAN", oraz oszczedzanie energii. W
    > podobnym modelu tej samej firmy u znajomego to pomoglo.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Tiger

    Dziękuję, już próbowałam. Niestety, pomogło. Teraz już nie szukam sposobu
    software'owego ominięcia wady. Po prostu, chciałabym odzyskać pieniądze i
    kupić nowy notebook.
    Procesor Pentium M, nie AMD.
    Yawn



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1