eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
  • Data: 2005-07-14 09:08:37
    Temat: Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
    Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A może konkretnie na czym polega ta usterka?
    >
    > Bo jak się trafi 'zielony' użytkownik w połączeniu z niekompetentnym
    > serwisem, to mogą się zdarzać różne 'awarie' oraz ich 'naprawy' na
    > poziomie czarów szamana (a wachlowanie się płytami - i jeszcze obudową -
    > na to właśnie wygląda).
    >


    Dziekuje Wszystkim za pomoc.
    Usterka polega na tym, że pracując w sieci bezprzewodowej, notebook się
    restartuje kilka razy dziennie. Problem wystepuje bez wzgledu na wersje
    sterownika WiFi i znika, gdy uzywam zewnetrznej karty WiFi. Dodatkowo, w tej
    samej sieci pracuje notebook innej firmy - i nie restartuje sie wcale.
    Yawn



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1