  • Data: 2005-07-14 20:26:54
    Temat: Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
    Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:db6hgf$6mo$1@opal.futuro.pl...

    > Wingroza? Spróbuj zainstalować jakiegoś linuxa (najlepiej z aktywnym
    > firewall-em) i zobaczyć, jak będzie wtedy działało.
    >
    > Może sprzęt jest sprawny, a tylko system do d*.*y :)
    >
    > --
    > Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    > Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

    Szczerze powiedziawszy - malo prawdopodobne. A nawet jesli - usterka
    wystepuje nawet, gdy uzywam oryginalnie zalaczonego oprogramowania
    (specjalnie pod ten notebook) - XP Home.
    Bardzo prosze o porady prawne. Co do wadliwosci notebooka - nie mam
    watpliwosci. Zostal poddany krzyzowym testom, w tym rownolegle z innymi
    notebookami. Nie interesuje mnie teraz dodatkowe diagnozowanie przyczyn
    usterki. To problem producenta. Ja chce odzyskac swoje pieniadze.