eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
  • Data: 2005-07-14 18:16:00
    Temat: Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
    Od: BOULI <wmeger@_costamtrzebawyciac_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wielce Szanowny(a) Yawn raczył(a) napisać :
    >> A może konkretnie na czym polega ta usterka?
    >>
    >> Bo jak się trafi 'zielony' użytkownik w połączeniu z niekompetentnym
    >> serwisem, to mogą się zdarzać różne 'awarie' oraz ich 'naprawy' na
    >> poziomie czarów szamana (a wachlowanie się płytami - i jeszcze obudową -
    >> na to właśnie wygląda).
    >>
    >
    >
    > Dziekuje Wszystkim za pomoc.
    > Usterka polega na tym, że pracując w sieci bezprzewodowej, notebook się
    > restartuje kilka razy dziennie. Problem wystepuje bez wzgledu na wersje
    > sterownika WiFi i znika, gdy uzywam zewnetrznej karty WiFi. Dodatkowo, w tej
    > samej sieci pracuje notebook innej firmy - i nie restartuje sie wcale.
    > Yawn
    >
    >
    >
    czy notebook jest na procesorze AMD? (athlon, sep..)?
    bo jesli tak to niektore z nich nie dzialaja z WiFi poprawnie - sprawa
    niby dziwna i "szamanska" ale to wina zasilania za duzy pobor pradu ;/

    tez keidys w to nie wirzylem, bo co ma niby byc winny procosor..ale
    przekonalem sie kilku krotnie na wlasnej skorze...

    i rzeczywiscie w przypadku zewnetrzej karty WiFi wszystko pieknie smiga...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1