eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
  • Data: 2005-07-14 18:17:11
    Temat: Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
    Od: "Tiger" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Dziekuje Wszystkim za pomoc.
    > Usterka polega na tym, że pracując w sieci bezprzewodowej, notebook się
    > restartuje kilka razy dziennie. Problem wystepuje bez wzgledu na wersje
    > sterownika WiFi i znika, gdy uzywam zewnetrznej karty WiFi. Dodatkowo, w
    > tej samej sieci pracuje notebook innej firmy - i nie restartuje sie wcale.
    > Yawn

    Juz co nieco pisalem. Dzis doszla do mnie informacja, ktora moze Ci pomoc.
    Wylacz w BIOSie funkcje "wake up on LAN", oraz oszczedzanie energii. W
    podobnym modelu tej samej firmy u znajomego to pomoglo.

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1