eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.sierp.net!not-for-mail
    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Date: Fri, 6 Oct 2006 11:43:22 +0200
    Organization: SierpNet
    Lines: 28
    Message-ID: <wnartbqwd6bh.12ojn6ouhyn0a$.dlg@40tude.net>
    References: <eg2odh$di3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f...@4...net> <8...@z...router>
    <74pbmn9ta4hm$.1g31vbp44cy0c$.dlg@40tude.net>
    <d...@z...router>
    <1rjk2kfutki0c$.1h1wjl7dg2pce.dlg@40tude.net>
    <6...@z...router>
    <erhhlkek8j4j$.1snwn24ng9w9i$.dlg@40tude.net>
    <r...@z...router>
    <1k7keuae8were.1gz48yc20wbfz$.dlg@40tude.net>
    <l...@z...router>
    Reply-To: nic@z_tego.com
    NNTP-Posting-Host: etx50.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: ochlapek.sierp.net 1160127855 13666 83.20.169.50 (6 Oct 2006 09:44:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...net
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Oct 2006 09:44:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    X-Antivirus: avast! (VPS 0640-3, 2006-10-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:418138
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 6 Oct 2006 17:00:37 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Sprzedającym został zapewne dobrowolnie. Do takiej formy sprzedaży też
    > pewnie nikt go nie zmuszał. Przepisy są jasne.

    Zakupy zdalnie przez internet dają wiele przywilejów, ale Sprzedawcy
    stosują jak widać pewne metody.

    > Zdziwię Cię jeszcze bardziej - mogę zareklamować z tyt. niezgodności z
    > umową i sprzedawca nie będzie mógł wymagać dostarczenia towaru w
    > oryginalnym opakowaniu jako warunku przyjęcia reklamacji.

    To tylko teoria - w rzeczywistości wołają firmowych opakowań.
    Zdaję sobie sprawę, że jest to niezgodne z literą prawa.

    > Skąd takie domniemanie? Akceptuję w momencie kiedy decyduję się na
    > reklamację z tyt. gwarancji. Oczywiście w granicach określonych prawem.
    > Nie rozumiem.

    W prawach gwarancyjnych w wielu przypadkach są wytyczne Sprzedawcy odnośnie
    zwrotu i przesyłki reklamowanego towaru, których niedotrzymanie powoduje
    konflikty w prawidłowym załatwieniu reklamacji.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1