eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu › Re: Zwrot towaru do sklepu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder.news-service.com!eweka.nl!hq-usenet
    peers.eweka.nl!69.16.177.246.MISMATCH!cyclone03.ams!news.ams.newshosting.com!np
    eersf01.ams!newsfe21.ams2.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <g4sota$qb0$1@inews.gazeta.pl> <i...@n...lechistan.com>
    <NGtck.115219$ft1.68014@newsfe14.ams2> <g4u01q$s3t$1@news.onet.pl>
    <nnxck.253900$1B6.3832@newsfe21.ams2>
    <g4uf2j$3p1$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g4uu99$eqp$1@news.onet.pl>
    <URFck.22150$jB5.17285@newsfe05.ams2> <g503dm$qnv$1@news.onet.pl>
    <czNck.169696$P83.116489@newsfe20.ams2> <g50ckt$pok$1@news.onet.pl>
    <0LRck.24525$jB5.23971@newsfe05.ams2>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    Subject: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Lines: 39
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Message-ID: <Rh%ck.255354$1B6.233072@newsfe21.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.148.88
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe21.ams2 1215594737 86.3.148.88 (Wed, 09 Jul 2008 09:12:17 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 09 Jul 2008 09:12:17 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Wed, 9 Jul 2008 10:12:37 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542730
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:slrng78lfr.qln.januszek@gimli.mierzwiak.com...
    > swen napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    >> Jesli zobacze, ze byl uzywany - oddam - moge, mam do tego prawo, bez
    >> podania
    >> przyczyny... widzisz jak to dziala!
    >
    > Im dłużej czytam ten wątek tym coraz bardziej wydaje mi się, że Ty
    > opisujesz jakąś fantastyczną rzeczywistość, która istnieje wyłącznie w
    > Twojej głowie.

    No wlasnie. Widzisz, sa kraje, gdzie prawa choc w malej czastce dziala na
    rzecz konsumenta. To az tak niewyobrazalne w Polsce, ze twierdzisz, ze to
    prawda nie moze byc.

    > Konkretnie chodzi o to, że w krajach anglosaskich faktycznie sklepy
    > przyjmują zwroty niewadliwego towaru (ale też bardzo dbają przy tym o
    > to, żeby towar zwracany nadawał się do sprzedaży) to nie jest tam to
    > wymóg prawny tylko efekt działania wolnego rynku i konkurencji. Co
    > pośrednio oznacza, że cała ta operacja jest wliczona w ceny.

    Jest to wymog prawny!

    >
    > Dodam przy okazji, że np w UK zgodnie z prawem stracisz prawo zwrotu
    > wadliwego towaru jeżeli po odkryciu jego wady będziesz nadal go używać
    > lub samemu próbujesz go naprawić...

    Nigdzie tego nie zanegowalem. Jesli zerwiesz plomby to raczej malo
    prawdopodobne, ze ktos ci przyjmie nawet na reklamacie, po to sa plomby.

    >
    > j.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1