eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu › Re: Zwrot towaru do sklepu
  • Data: 2008-07-09 09:12:37
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:slrng78lfr.qln.januszek@gimli.mierzwiak.com...
    > swen napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    >> Jesli zobacze, ze byl uzywany - oddam - moge, mam do tego prawo, bez
    >> podania
    >> przyczyny... widzisz jak to dziala!
    >
    > Im dłużej czytam ten wątek tym coraz bardziej wydaje mi się, że Ty
    > opisujesz jakąś fantastyczną rzeczywistość, która istnieje wyłącznie w
    > Twojej głowie.

    No wlasnie. Widzisz, sa kraje, gdzie prawa choc w malej czastce dziala na
    rzecz konsumenta. To az tak niewyobrazalne w Polsce, ze twierdzisz, ze to
    prawda nie moze byc.

    > Konkretnie chodzi o to, że w krajach anglosaskich faktycznie sklepy
    > przyjmują zwroty niewadliwego towaru (ale też bardzo dbają przy tym o
    > to, żeby towar zwracany nadawał się do sprzedaży) to nie jest tam to
    > wymóg prawny tylko efekt działania wolnego rynku i konkurencji. Co
    > pośrednio oznacza, że cała ta operacja jest wliczona w ceny.

    Jest to wymog prawny!

    >
    > Dodam przy okazji, że np w UK zgodnie z prawem stracisz prawo zwrotu
    > wadliwego towaru jeżeli po odkryciu jego wady będziesz nadal go używać
    > lub samemu próbujesz go naprawić...

    Nigdzie tego nie zanegowalem. Jesli zerwiesz plomby to raczej malo
    prawdopodobne, ze ktos ci przyjmie nawet na reklamacie, po to sa plomby.

    >
    > j.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1