  • Data: 2008-07-09 12:33:26
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "swen" <n...@n...com> wrote in message
    news:k12dk.179425$P83.136015@newsfe20.ams2...

    > A ja ci mowie, ze jest takie prawo...szukaj dalej:)))

    Szanowny kolego - ja nic nie muszę szukac - prawo konsumenckie jest jedno
    (pomijając niekiedy regulacje lokalne które tutaj akurat nie konfliktują) i
    jedni je sobie zmyślają, inni niestety muszą się go uczyć.
    Nie rozumiem dlaczego wprowadzasz ludzi w błąd - jeżeli z niewiedzy to po
    prostu sie doucz, jeżeli z zacietrzewienia lub kompleksów to idź na jakiś
    kurs asertywność i ci przejdzie.

    A.