-
Data: 2008-07-10 13:46:14
Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu
Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Wed, 9 Jul 2008 13:17:55 +0100, swen napisał(a):
> A dlaczego nie ma to dotyczyc sklepu?
> Ile jest sytuacji, ze w sklepie w zupelnie innym oswietleniu dany towar
> wyglada zupelnie innaczej niz w domu.
Ale możliwości przetestowania towaru są większe.
> Klient? Dlaczego ty uparcie bronisz sprzedawcy? (jesli sam nim jestes to
> rozumiem) To sprzedawca zyje z twoich pieniedzy, to on powinien zapewniac
> jak najlepszy serwis, lacznie z bieganiem do komkurenci i sprawdzaniem cen.
> Bys ty jako klient zawsze kupowal u niego. Zrozum, jak sprzedsawca
> zbankrutuje to bedzie inny, pewnie lepszy.
Nie jestem sprzedawcą - choć namawiam żonę żeby otworzyła jakiś biznes ;-)
Ale bronię tego stanowiska bo uważam, że to "zdrowe" żeby każdy umiał sam
dbać o własne pieniądze. Jeżeli klienci nauczą się rozsądnie wydawać
swoje pieniądze to sprzedawcy też będą musieli zadbać o jakość usług.
Ale jeżeli klienci będą owieczkami wierzącymi, że to sprzedawca o nich
zadba to jak to mówią sami się podkładają pod nóż.
>> No w najbliższym OBI też tak mam - do 14 dni ;-)
>
> No wlasnie! Wiec wiesz o czym mowie! (5 dni to minimalna, jak juz napisalem
> w wiekszosci jest to 14 dni)
> I powiedz czy to nie jest zdecydownie pomocne i na reke.
Ale co innego kwestia dobrowolności oferty, a co innego zmuszenie do
tego prawnie. Szczególnie że OBI nie robi tego dla chwały tylko z biznesu -
mają wysokie ceny i czymś muszą kusić klientów. Jak mam do kupienia wiertło
to wolę iść do firmy 200m dalej i wydać 3/4, mimo że nie mam możliwości
zwrotu.
> I zadko sa egzekwowane (chocby przyklad z antena) ustawow 5 dni zwrotu bez
> podania przyczyny zmienilo by nastawienie sprzedawcow o 100% Zakupy
> dokonywalo by sie jak w sklepie nie jak na bazarze. Ty jako klient byl bys
> spokojny, ze jak cos nie tak to oddajesz i tyle. Wymoglo by to na sprzedawcy
> podniesienie jakosci towarow i uslug.
Jakiś czas temu kupiłem młynek do pieprzu - rozpadł się momentalnie,
poszedłem do sklepu i chcieli mi zwrócić kasę - dobrowolnie. I wtedy
naszła mnie myśl że im wcale nie zależy na jakości - wręcz przeciwnie,
nawet sprzedając chłam opłaca im się go wciskać klientom i ewentualnie
uznać zwrot, niż sprowadzać towar dobre jakości który będzie droższy
i mało kto go będzie chciał kupić.
Pozdrawiam,
Henry
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- 256 świadków nie ma racji
- Re: Jak wygląda "wykonywanie mandatu posła (opozycji)" z aresztu?
- Rower przypięty do mojego
- Kąsaltig Grub
- Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- Nordstrim
- obostrzenia
- ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- Korekta prognozy
- ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- Czy można orzekać po pijaku?
- reparacje
- ustawienie przetargu
- Przeszukiwanie baz i netu
- Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-13 Re: Jak wygląda "wykonywanie mandatu posła (opozycji)" z aresztu?
- 2024-07-09 Rower przypięty do mojego
- 2024-07-09 Kąsaltig Grub
- 2024-07-08 Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- 2024-07-06 Nordstrim
- 2024-07-06 obostrzenia
- 2024-07-05 ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- 2024-07-04 Korekta prognozy
- 2024-07-04 ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- 2024-07-03 Czy można orzekać po pijaku?
- 2024-07-02 reparacje
- 2024-07-02 ustawienie przetargu
- 2024-07-02 Przeszukiwanie baz i netu
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych