eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot kosztów wysyłki.Re: Zwrot kosztów wysyłki.
  • Data: 2007-07-16 13:44:11
    Temat: Re: Zwrot kosztów wysyłki.
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Paweł Kulesza pisze:
    > Witam.
    > Jakiś czas temu pisałem na grupę z tym samym zapytaniem.
    > Kupiłem nowy czytnik kart z hubem usb, obudowa była źle spasowana, nie
    > czytał kart, hub usb nie działał - jednym słowem złom. Napisałem do
    > sprzedawcy, który odpowiedział abym odesłał sprzęt. Reklamacja została
    > uwzględniona i po 2 tygodniach sprzedawca odesłał mi pieniądze za sam
    > czytnik (23zł). Ja zapłaciłem dodatkowo 8zł za przesyłkę oraz 6 za zwrot.
    > Powołałem się na :
    >
    > Art.8
    > u.2: Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    > sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    > kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    > materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
    >
    > Jednak sprzedawcy to w ogóle nie rusza. Allegro już internweniowało i nic.
    > Napisałem, że jeżeli pieniedzy nie otrzymam to sprawa pójdzie do federacji
    > konsumenta oraz do sądu. CO proponujecie zrobić w takiej sprawie? Nie chodzi
    > mi o te 14zł tylko o sam fakt. Sprzedawca naciąga ludzi na kasę i pewnie
    > nikt jeszcze nie upomniał się o swoje.
    > Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie sugestie.


    Jeśli prośby nie skutkują, to w cywilizowanym kraju idzie się do
    sądu. Jak jesteś z Wawy, to mogę od Ciebie kupić tę wierzytelność za 10zł :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1