  • Data: 2008-10-31 18:57:38
    Temat: Re: Zwrot kosztow szkolenia przez pracownika
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    news:d89df$490b5439$59643a0d$24767@news.upc.ie...

    > to po co podpisywac takie cos???
    > co by ci zrobili, zwolnili cie zaraz po szkoleniu?
    >
    > krotka pilka - takie cos uzgadnia sie przed szkoleniem
    >
    > koszty szkolenia jeszcze rozumiem (byly ujete na owym papierku,
    > zeby ci sie nie okazalo ze jak cie zwolnia to jeszcze bedziesz im
    > jakies kosmiczne sumy splacal?)
    > ale co do odsetek to juz nie bardzo

    Tam jest 4000e + 8000 zl

    pkt 3 - w przypadku zwrotu, kwota dofinansowania ulega zwiekszeniu o odsetki
    w wysokosci ustawowej

    Jak by czlowiek wszystko wiedzial co i jak bedzie to bym nie pracowal tam
    juz z 5 lat temu... a tak to...

    poprostu sie pytam czy da sie cos takiego obejsc zeby nie zwracac kosztow,
    no w ostatecznosci jakos przezyje te pol roku. Ale zeby nie bylo ze na
    tydzien przed cos im sie odwidzi i mnie zwolnia "bo cos" i trze bedzie kase
    oddac.

    PZDr
    Adam