  • Data: 2008-01-15 10:11:14
    Temat: Re: Zwrot kaucji
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    pioded wrote:
> [...]
    > umowy została pobrana kaucja zwrotna 1200 zł. Właścicielka nie chce
    > zwrócić kaucji, bo mówi ze umowa jest na czas określony i tak naprawdę
    > to nie mam prawa do wcześniejszego opuszczenia mieszkania, ale przez
    > to, że jest dobroduszna pozwoli nam sie wyprowadzić i odda kaucje jak
    > znajdziemy kogoś na swoje miejsce. W umowie napisane jest: & 8. Umowa
    > niniejsza została zawarta na czas określony do dnia 30.06.2008, każdej
    > ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia w terminie 1 m-ca i po
    > upływie tego okresu przestaje obowiązywać, bez uprzedniego

    trochę namieszane bo nie wiadomo o co chodzi.
    próbując to zinterpretować pewnie miało być, ze po 30.6.2008 umowa
    wygasa bez uprzedniego wypowiedzenia. Przed tym terminem jeśli któraś ze
    stron chce rozwiązać umowę to ma miesięczny okres wypowiedenia.

    > Jakie mam prawa?

    Wypowiedzieć umowę z miesięcznym okrsem wypowiedzenia i dostać kaucję z
    powrotem.
    > Czy właścicielka faktycznie może nie zwrócić mi
    > kaucji, gdy wyprowadzę się w lutym?

    Nie.

    > Co mam zrobić, gdy tej kaucji nie
    > otrzymam?