    From: "mirekk" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie a sąd
    Date: Wed, 6 Dec 2006 19:36:40 +0100
    <el4885$9gh$1@atlantis.news.tpi.pl> <el4ak3$iom$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <el4dq9$k0s$1@nemesis.news.tpi.pl> <el4ep0$4hu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <el4g2g$pqe$1@nemesis.news.tpi.pl> <el4g9p$psk$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <el4hhg$fpe$1@atlantis.news.tpi.pl> <el4i9s$imv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <el4j7d$mfg$1@atlantis.news.tpi.pl> <el4nlo$gb7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <el4od4$dr9$1@atlantis.news.tpi.pl> <el4quc$jrs$3@news.onet.pl>
    <el4rfo$obj$1@nemesis.news.tpi.pl> <el50cb$2r3$1@news.onet.pl>
    <el521o$fp8$1@atlantis.news.tpi.pl> <el57re$cuh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <el5aqm$fv5$1@nemesis.news.tpi.pl> <el5uov$bq6$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > Przypadkowo tak, w końcu to moja branża.

    To choć w jednym jesteśmy zgodni.

    > Nie, ale nadal krzyczysz.

    Teraz rozbawiłaś mnie do łez:-)

    > Z poradą. Tylko najwyraźniej nie taką, jakiej oczekiwałeś.
    > Nikt się nie chciał poużalać nad Twoim stanem zdrowia, tylko
    > dostałeś informację jak to wygląda z punktu widzenia sądu.
    > I jakie ma konsekwencje praktyczne.

    I znowu zgadzam się z Tobą. Oczekiwałem odpowiedzi konkretnej, by ktoś
    doradził mi gdzie mam się zwrócić kiedy sąd, pezes sądu ignorują moje prawa,
    więcej - nie otrzymuję żadnych odpowiedzi na moje pisma. Czy zechcesz
    łaskawie zauważyć, że o typie mojej choroby napisałem w momencie kiedy
    miałem pewność, że żadnej konkretnej odpowiedzi na tym forum nie otrzymam?;
    że niektórzy już mnie osądzili i skazali. Po raz pierwszy odkryłem się na co
    choruję tylko dlatego byście mieli obraz jak poważna jest moja sprawa, nie
    jest to moje widzimisię i nieobecność moja na rozprawach jest lub powinna
    być usprawiedliwiona!!
    Nie oczekiwałem tego by ktokolwiek użalał się nad stanem mojego zdrowia -
    jak mi to zarzucasz!! Rozmawiałem dziś ze swoim obrońcą, który bronił mnie w
    początkowym okresie, a kiedy zobaczył jak to wszystko wygląda i jak długi
    proces się szykuje zaproponował mi bym zrezygnował z obrońcy z wyboru gdyż
    będą potężne koszta procesu, a skazanym być nie mogę, jeśli nawet dostanę
    jakikolwiek wyrok to II-ga instancja musi mnie uniewinnić. Powiedział też,
    że jeśli zwolnienia wystawia ordynator czy szef kliniki to sąd musi to
    honorować i nie potrzebne jest potwierdzenie biegłego sądowego!!

    Kto ma rację? a tak na marginesie to drażni mnie nasz system, dzięki
    któremu ludzie są zamykani a dopiero później zbiera się dowody przeciwko nim
    i udowadnia winę. Najczęściej tacy ludzie właśnie są z góry już skazani
    tylko dlatego by państwo nie musiało wypłacać odszkodowań. Dlatego też
    trafnym jest powiedzenie, że 50% więźniów jest niewinnych!!

    --
    www.morskie.aip.pl, www.morskie.internetdsl.pl,
    www.morskie.internetdsl.pl/mirek