  • Data: 2024-01-30 22:12:23
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.01.2024 o 21:29, Shrek pisze:
    > To może być troszkę kłopotliwe go ukryć, bo akcja odbyła się po
    > odnalezieniu:P

    W tym konkretnym wypadku. A jakby go tam nie było?

    > A jednak się znalazł. Chcesz powiedzieć że to dlatego że go policja nie
    > szukała? Kulsonie rozumowanie;)

    Chcę powiedzieć, że w tej robocie często liczy się po prostu zwykłe
    szczęście poparte profesjonalizmem.

    > To wiedzieli dokładnie bo dostali nagranie.

    Ale wyciąłeś ten fragment, na który ja odpowiadam. Nie chodzi mi o Twój
    motocykl, a w ogóle poszukiwanie pojazdów skradzionych.

    --
    (~) Robert Tomasik