  • Data: 2024-01-30 22:18:00
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tym konkretnym wypadku. A jakby go tam nie było?

    Gdyby matka miała kuta to by była ojcem. Po co ciągle piszesz, że jakby
    było inaczej to byłoby inaczej?

    > Chcę powiedzieć, że w tej robocie często liczy się po prostu zwykłe
    > szczęście poparte profesjonalizmem.

    No i tego profesjonalizmu zabrakło. Chyba że profesjonalizmem nazwać,
    żeby moto nie szukać, bo jak będą wiedzieli że szukasz to schowają i nie
    da się szukać:P

    > Ale wyciąłeś ten fragment, na który ja odpowiadam. Nie chodzi mi o Twój
    > motocykl, a w ogóle poszukiwanie pojazdów skradzionych.

    Ale rozmawiamy o moim moto, gdzie wszystko mieli na tacy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!