  • Data: 2024-02-02 19:59:26
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.02.2024 o 10:57, J.F pisze:

    > Jakos tak w innych przypadkach nie macie takich oporów :-P

    My, to znaczy kto? Mój królik ma na wszystko wywalone i siedzi pod stołem.

    > Co do Mateusza masz racje. Lekką rączkę ma tam komendant.
    > A młodzi policjanci nie oglądają?

    Ale młodzi policjanci nie decydują.

    > Ale mozna też poczytac ile osób posadzono na "areszt wydobywczy".
    > I jakos tak po latach sie okazuje, ze nie ma dowodów.

    Tylko, że trzeba by było to odnieść do ilości w ogóle aresztowanych oraz
    wziąć poprawkę na wypisywanie głupot przez dziennikarzy
    niezorientowanych w temacie.

    > No ale w tym przypadku kradzież nie ulega wątpliwości,
    > wiec podstawy są solidne :-)

    Poszukaj w kodeksie, kiedy stosuje się areszt. podpowiem, że
    niewątpliwość popełnienia przestępstwa ma tu znikome znaczenie, choć
    miło by było, jakby istniała.

    > W sumie, to leżałą tam kilka godzin ..

    Kilka godzin, to mało czasu, jak musisz ogarnąć całość.

    > A propos - Shrek podawał
    > https://www.orange.pl/poradnik/uslugi-dodatkowe/gdzi
    e-jest-dziecko-zlokalizuj-telefon-swojego-dziecka/
    > "Na ternie małych miast oraz wsi lokalizacja jest mniej precyzyjna -
    > położenie może być określone z dokładnością od 200 m do 1 km."
    > A gdzies widziałem pare dni temu ten sam tekst z "*"
    > * - pod warunkiem odpowiedniej ilosci BTS"

    Ponieważ często z tego korzystam, to po prostu wiem i tyle. Wszystko
    jest proste, jeśli nie musisz sam, tego zrobić.

    --
    (~) Robert Tomasik