  • Data: 2024-01-22 00:26:52
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-01-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A czego oni używali co się gwałtownie zużywa?

    Na piechotę zgaduję na miejsce nie przyszli. Pewnie byli tez w jakiś
    ubraniach.

    > Dobry - policja też została stworzona za to żeby działać i ma opłacone
    > za to z góry.

    Zły, zły. Nikt nie bierze w lizing aby stało a dokładnie z odwrotnego
    powodu. Policja, jak sam argumentujesz w tej dyskusji, czy stoi czy
    jeździ to róznica tylko w paliwie.

    > Czas i sprzęt kosztuje ale jest zapłacony z góry i niezależnie odtego
    > czy są w akcji czy nie. Jedyne co tu można zaoszczędzić to paliwo i
    > fizyczne zużycie sprzętu. Czyli w komplecie kulson+radiowóz tyle co
    > kosztuje paliwo, bo chyba nie chcesz powiedzieć że radiowóz się istotni
    > zużywa od przejechania kilkudziesięciu km (zapewne mają zresztą serwis w
    > ryczałcie).

    Mogą wjechac w jakieś sejczento i będzie problem. Choć Robert twierdzi,
    że zastępowalność zasobów jest w praktyce nieskończona, to mi tam dalej
    się wydaje, że jak ++300 lata po zaspach i szuka, to tych ++300 nie jest
    do dyspozycji gdzieindziej.

    > Też nie do konca - kosztować będzie tyle samo. Co najwyżej któreś nie
    > zostanie obsłużone. Bez znaczenia - kulsony zawsze są zajęte i nie mają
    > czasu przyjmować zgłoszeń.

    No sam widzisz, że już są zaspoby wyczerpane.

    --
    Marcin