eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZnów Telekompromitacja....... › Re: Znów Telekompromitacja.......
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znów Telekompromitacja.......
    Date: Tue, 19 Jul 2005 00:01:39 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <dbh8s5$ekc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dbh7om$7le$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121724101 14988 80.55.24.130 (18 Jul 2005 22:01:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2005 22:01:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dbh7om$7le$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:313470
    [ ukryj nagłówki ]

    gollum napisał(a):

    > Pryznaję, że przeczytałem całą ustawę i rozporządzenie, ale nigdzie nie
    > znalazłem zapisu, że mam prawo złożyć tylko _jedną_ reklamację na daną
    > usługę/kwotę itp. Faktycznie, jest zapis w rozporządzeniu, że do każdej
    > reklamacji ma być pouczenie o dalszej drodze postępowania sądowego, ale
    > czy jest to jednoznaczne z tym, że nie mam prawa po raz kolejny podnosić
    > tej samej kwestii, jeśli Telekomunikacja niesłusznie mi jej nieuznaje?

    Z obu aktów wynika, że procedura ma być następująca:
    - reklamacja
    - odpowiedź

    Jeżlei brak odpowiedzi w terminie 30 dni - automatyczne uznanie reklamacji.

    Natomiast rzeczywiście nie ma zapisu ZABRANIAJĄCEGO złożenia kolejnej
    reklamacji w tej samej sprawie ;-) Oczywiście mogą Ci odpowiedzieć, że
    odrzucają reklamację bez rozpatrzenia, bowiem sprawa została rozpatrzona
    w dniu ..., ale - w przypadku tepsy - istnieje duże prawdopodobieństwo,
    że rozpatrzą ja po raz drugi ;-) Lub podłożą sie w jakikolwiek spoosób z
    terminem odpowiedzi, dlatego w takim przypadku trzeba mieć niepodważalny
    dowód złożenia reklamacji w konkretnym dniu (przysłowiowa kopia z
    pieczątką, datą i podpisem).

    > Sprawa druga - gdzie mogę złożyć skargę na działania TP - pisemnie do
    > Prezesa URTiPu czy jednak do sądu? Załóżmy w przypadku 1, że jestem
    > osobą fizyczną, w przypadku 2 - osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową
    > działalność gospodarczą.

    Wszędzie, z Watykanem włącznie ;-) Określ może najpeirw, czego dotyczyć
    ma skarga. Bo jeżeli rozpatrzeniu reklamacji nie po Twojej myśli, to
    papież będzie najbardziej odpowiedni. A jeżeli naruszenia prawa, to jakiego?

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1