  • 1. Data: 2024-07-22 17:47:52
    Temat: Fotografowanie dzieci w górach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.o2.pl/informacje/5-latka-wspinala-sie-po
    -tatrach-bez-kasku-gdzie-sa-rodzice-7051826815466400

    Pięciolatka bez kasku na drabice do smoczej jamy!

    Ludziom to już odpierdala! Dobrze że kiedyś nie było smartfonów;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-07-22 17:55:06
    Temat: Re: Fotografowanie dzieci w górach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Jul 2024 17:47:52 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    >
    > Pięciolatka bez kasku na drabice do smoczej jamy!
    >
    > Ludziom to już odpierdala! Dobrze że kiedyś nie było smartfonów;)

    Ja tam nie pamietam miejsca, ale kask chyba niewymagany i mało
    potrzebny ?

    No ale bedzie dziecko na rowerze bez kasku, i co?

    A dorosły?

    J.

  • 3. Data: 2024-07-22 18:03:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 17:55, J.F pisze:

    > Ja tam nie pamietam miejsca, ale kask chyba niewymagany i mało
    > potrzebny ?

    Drabinka na jakieś 10 metrów plus kawałek łańcucha. Prawdę mówiąc nigdy
    nie widziałem tak kogokolwiek w kasku. Przejrzałem pobieżnie różne
    zdjęcia w necie i zdarzają się w kaskach - pewnie ci co Mylną też
    zaliczają (tam akurat to niegłupi pomysł założyć coś na łeb, pod
    warunkiem że jakiś nie za gruby).

    > No ale bedzie dziecko na rowerze bez kasku, i co?

    I to samo. Choć nie do końca - mój jeździ w kasku, bo jedziemy na rower,
    to bierze kask. Jak idziemy do _Doliny_ Kościeliskiej to przecież
    żadnego kasku na tą okazję przez pół Polski nie będę wiózł.

    > A dorosły?

    Bez różnicy.

    pastaoatakunagiewotwstylualejskim.txt:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-07-22 18:22:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Jul 2024 18:03:10 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > to bierze kask. Jak idziemy do _Doliny_ Kościeliskiej to przecież
    > żadnego kasku na tą okazję przez pół Polski nie będę wiózł.

    No ale dzieci na rowerze muszą w kasku.
    Chyba, ze takie 5-letnie nie ...

    > Bez różnicy.

    No ale skrytykować można.
    Dzieciom kask trzeba, a dorosły to co - nie musi o siebie dbać?

    J.

  • 5. Data: 2024-07-22 18:27:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 18:22, J.F pisze:

    > No ale dzieci na rowerze muszą w kasku.

    Muszą?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-07-22 19:06:43
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Pięciolatka bez kasku na drabice do smoczej jamy!
    > Ludziom to już odpierdala! Dobrze że kiedyś nie było smartfonów;)

    Wchodziłem z niewiele starszą córką na Rysy. Z uprzężą, bo jacyś
    tatrospecjaliści tak poradzili. Uprząż oczywiście skończyła w plecaku, bo do
    niczego niepotrzebna (chyba że ktoś chce, a nie umie albo ma lęki).
    Ale kask dla dziecka to podstawa (wystarczy rowerowy, w sumie nawet najlepszy
    na lato). I nawet nie po to, aby sobie nie zrobić krzywdy po uderzeniu w coś,
    ale po to by idący wyżej przed tobą nie zrzucili ci niefajnego ostrego kamyka
    na głowę.

    Dzieci też ci sąd odbierze, zobaczysz :P

  • 7. Data: 2024-07-22 19:15:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Jul 2024 19:06:43 +0200, n...@o...pl wrote:
> [...]
    > ale po to by idący wyżej przed tobą nie zrzucili ci niefajnego ostrego kamyka

    A sam miałeś kask ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2024-07-22 19:22:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Jul 2024 18:27:02 +0200, Shrek wrote:

    > Muszą?

    A chyba nie. Z nartami mi się pop* ?

    Ale widzę, ze chyba niejasny jest status elektrycnych rowerów i
    hulajnóg.

    Ale ponoć już w Czechach, Slowacji, Chorwacji juz jest.
    Więc uwaga na wakacjach.

    J.

  • 9. Data: 2024-07-22 19:35:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 19:06, n...@o...pl pisze:

    -tatrach-bez-kasku-gdzie-sa-rodzice-7051826815466400

    > Wchodziłem z niewiele starszą córką na Rysy.

    Ja z pięciolatkiem po tej konkretnej drabince w Smoczej Jamie, dlatego
    tak mnie to rozbawiło:)

    > Z uprzężą, bo jacyś
    > tatrospecjaliści tak poradzili. Uprząż oczywiście skończyła w plecaku, bo do
    > niczego niepotrzebna (chyba że ktoś chce, a nie umie albo ma lęki).

    A do czego tą uprzęż chciałeś przypiąć?

    > Dzieci też ci sąd odbierze, zobaczysz :P

    Za miesiąc jedziemy polować na niedźwiedzie w Bieszczadach:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-07-22 21:07:16
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    -tatrach-bez-kasku-gdzie-sa-rodzice-7051826815466400

    > Ja z pięciolatkiem po tej konkretnej drabince w Smoczej Jamie, dlatego
    > tak mnie to rozbawiło:)

    Pewnie, przecież tam kamole nie mają skąd spaść :D
    https://www.youtube.com/watch?v=42GeUc7QDPQ

    https://youtu.be/ZNBjYbPkV6c?t=257

    > Za miesiąc jedziemy polować na niedźwiedzie w Bieszczadach:P

    Daj dziecku wiatrówkę, niech sobie postrzela :)