  • Data: 2005-07-18 22:25:17
    Temat: Re: Znów Telekompromitacja.......
    Od: gollum <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z obu aktów wynika, że procedura ma być następująca:
    > - reklamacja
    > - odpowiedź
    >
    > Jeżlei brak odpowiedzi w terminie 30 dni - automatyczne uznanie reklamacji.

    No tak, ale odpowiedź w tym konkretnym przypadku była. Negatywna... A wg
    mnie powinna być pozytywna. Sprawa dotyczy migracji neostrady z opcji
    640 do 128 bezmojego podpisu na umowie. Oni twierdzą, że tak miało być....

    > Natomiast rzeczywiście nie ma zapisu ZABRANIAJĄCEGO złożenia kolejnej
    > reklamacji w tej samej sprawie ;-) Oczywiście mogą Ci odpowiedzieć, że
    > odrzucają reklamację bez rozpatrzenia, bowiem sprawa została rozpatrzona
    > w dniu ..., ale - w przypadku tepsy - istnieje duże prawdopodobieństwo,
    > że rozpatrzą ja po raz drugi ;-) Lub podłożą sie w jakikolwiek spoosób z
    > terminem odpowiedzi, dlatego w takim przypadku trzeba mieć niepodważalny
    > dowód złożenia reklamacji w konkretnym dniu (przysłowiowa kopia z
    > pieczątką, datą i podpisem).

    "W odpowiedzi na protokół z dnia 23.06.2005 TP uprzejmie informuje, że
    obowiązujące przepisy prawa nie przewidują możliwości odwołania się od
    decyzji w sprawie nieuznanych reklamacji".
    Tyle, że odpowiedź na reklamację była negatywna - niesłusznie negatywna.
    Chcę się od tego odwołać, tymbardziej że w grę wchodzi jakieś 600zł...

    > Wszędzie, z Watykanem włącznie ;-) Określ może najpeirw, czego dotyczyć
    > ma skarga. Bo jeżeli rozpatrzeniu reklamacji nie po Twojej myśli, to
    > papież będzie najbardziej odpowiedni. A jeżeli naruszenia prawa, to
    > jakiego?

    Nie tyle nie po mojej myśli, co sprzecznie chociażby ze swoim
    regulaminem. Pozatym do ostatnich kilku faktur mam już po 3-4 korekty,
    wg nich poprawne, wg mnie nadal błędne. I nie mam możliwości
    reklamowania tych faktur, bo droga reklamacyjna została wyczerpana... A
    nie będę im za darmo dopłacał niewiadomo za co.....