  • Data: 2005-07-19 07:54:46
    Temat: Re: Znów Telekompromitacja.......
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Jul 2005 00:01:39 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > terminem odpowiedzi, dlatego w takim przypadku trzeba mieć niepodważalny
    > dowód złożenia reklamacji w konkretnym dniu (przysłowiowa kopia z
    > pieczątką, datą i podpisem).

    I to bardzo dokładnie trzeba przestrzegać, ponieważ mam dowód na piśmie, że
    TPSA fałszuje dokumenty dotyczące reklamacji zwalając winę na Pocztę a
    przynajmniej usiłując.
    Dla przykładu - składałem reklamację 29 września, w listopadzie przychodzi
    pismo z początkiem: "W odpowiedzi na Pańską reklamację, która wpłynęła 16
    października... " (sic!!!).
    No i byłoby na pocztę, że przetrzymała ponad 2 tygodnie, gdyby nie jeden
    szczegół - składałem na dziennik podawczy w głównej siedzibie spółki na
    Twardej w Warszawie i mam stempelek dzienny na kopii, w efekcie reklamacja
    "się" uznała, mimo, że pan który usiłował mnie oszukać ją odrzucił.

    I to nie był odosobniony przypadek - mam takich reklamacji z 6 albo więcej.

    Należy iść do dowolnego blaupunkta i zażądać potwierdzenia na kopii.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu