  • 1. Data: 2024-07-21 12:35:41
    Temat: "Pogromca z ciechanowa"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,311
    59237,egzamin-na-prawo-jazdy-pogromca-z-ciechanowa-o
    blewa-97-proc.html

    W skrócie - egzaminator z wordu upierdala 97% ludzi "bo tak". Nic nie da
    się zrobić. Pracodawca, wojewoda, państwo bezsilni - i jeszcze mu za to
    płacą...

    Rozwiązanie jest - rozumiem i... przy takim postawieniu sprawy przez
    państwo popieram.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-07-21 12:44:45
    Temat: Re: "Pogromca z ciechanowa"
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Byłem świadkiem jak egzaminator oblewał za byle co.

    Dlaczego?

    Bo mieli wakaty w grafiku na następny dzień

    Oficjalnie to następny egzamin za 2 tygodnie.

    Ale akurat WORD tak rozkładał ręce że następnego dnia poprawka.

    Tak oczywiście. Egzaminator nie ma płacone za oblewanie ale można to
    zrobić SYSTEMOWO

    I tak samo jak Ziobro nie pójdzie siedzieć za fundusz tak samo nie można
    oskarżyć WORdu za GRUPĘ PRZESTĘPCZĄ

    Może jakiś sygnalista w WORdzie się pojawi ;-)

  • 3. Data: 2024-07-21 13:08:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.07.2024 o 12:35, Shrek pisze:
> [...]
    > płacą...
    >
    > Rozwiązanie jest - rozumiem i... przy takim postawieniu sprawy przez

    Jeżeli przesadza, to dlaczego nie wprowadzić większej tolerancji błędów
    do przepisów.
    Są filmy z oblanymi egzaminami?

    Robert

  • 4. Data: 2024-07-21 15:08:08
    Od: Animka <a...@c...net>

> [...]
    > płacą...
    >
    > Rozwiązanie jest - rozumiem i... przy takim postawieniu sprawy przez

    Pewnie to ich człowiek, dlatego go jeszcze nie wywalili.

    --
    animka

  • 5. Data: 2024-07-21 15:11:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeżeli przesadza, to dlaczego nie wprowadzić większej tolerancji błędów
    > do przepisów.

    Pewnie dlatego, że leży to poza możliwościami wordu czy wojewody.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-07-21 16:44:27
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > płacą...
    >
    > Rozwiązanie jest - rozumiem i... przy takim postawieniu sprawy przez

    Ależ oczywiście jest wyjście i czasami nawet wykorzystywane.
    Odwołujesz się od niezdanego egzaminu i zakładamy, że protest zostaje uznany.
    Po X uznanych protestach zwalniasz egzaminatora.
    Tutaj zapewne wystarczyłoby zwolnienie powtórne po decyzji przywracającej sądu.

    Problemem jest, że nikomu-się-nie-chce.

    Oczywiście być może 97% to antykierowcy.

  • 7. Data: 2024-07-21 16:48:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.07.2024 o 15:11, Shrek pisze:

    > Pewnie dlatego, że leży to poza możliwościami wordu czy wojewody.

    No to wyżej... państwo.

    Robert

  • 8. Data: 2024-07-21 16:49:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.07.2024 o 15:08, Animka pisze:
    59237,egzamin-na-

    > Pewnie to ich człowiek, dlatego go jeszcze nie wywalili.

    A wystarczyło przeczytać link.

    Robert

  • 9. Data: 2024-07-21 16:52:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to wyżej... państwo.

    No ale minister czy parlament ma się zajmować jednym jebniętym
    egzaminatorem, bo nie ma sposobu żeby przemowić mu do rozsądku?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-07-21 16:55:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2024 o 16:44, n...@o...pl pisze:

> [...]
    > Po X uznanych protestach zwalniasz egzaminatora.
    > Tutaj zapewne wystarczyłoby zwolnienie powtórne po decyzji przywracającej sądu.

    Powiem ci - efekt jest taki, że jak komuś się chcialo, to jak go państwo
    przeczołgało to już mu się nie chce. Mi się już nie chce - samo łażenie
    na pocztę co chwila jest wystarczająco męczące. Teraz mam ustalony
    stosunek do państwa - państwo jebie mnie kiedy może, ja na zasadzie
    wzajemności również jebie państwo jak ja mogę. Doszedłem do wniosku że
    to w sumie zdrowszy układ...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!